Those who believe and whose hearts find satisfaction in the remembrance of Allah: for without doubt in the remembrance of Allah do hearts find satisfaction. Surah Ar-Ra'd Ayat 28 translated by Yusuf Ali. Atau dalam bahasa Melayu nya, Ingat Allah, hati akan tenang.

Sunday, October 31, 2010

Bunga di Taman Bunga

Kali ni saya shoot gambar-gambar bunga pulak.
Tak payah nak pergi jauh-jauh. Kat depan halaman rumah pun boleh jadi.   
Kesemua bunga-bunga ni, emak saya yang tanam sebab dia suka sangat dengan tumbuh-tumbuhan. 
Ini la hasilnya



                                                                       







Saya panggil ni bunga Daisy. Hehe...


Yang ni pulak, saya panggil bunga jejentik. (^.^)





P/S : Mak saya tak sangka bunga-bunga yang dia tanam ni nampak begitu cantik sekali apabila dipotretkan.

No comments:

Post a Comment